Hello from Friesland

schutter52

New member
Hans, wil je voor mij eens gedetailleerde foto's maken van de GPS houder die op uw stuur is gemonteerd? Ik ben me gek aan het zoeken waar ik zo'n systeem zou kunnen aankopen. Als jij weet waar ze dit verkopen, laat het gerust maar weten. Je mag de foto's direct mailen naar mijn emailadres: [email protected]
Groetjes, Patrick242209313_4283041031812857_4304380394399620201_n.jpg
 

Moto-vdHoog

New member
Hey Hans, nu heb je uw DINO al een tijdje en wat vind je ervan. Prachtige motor toch? Als je, je zou afvragen wat de hapering bij ongeveer 83 a 85 km/h is. Geen paniek want dat is een solenoid valve die in werking treed. Als je onderdelen nodig hebt, hier is een verdeler die ook wel naar Nederland zal verzenden denk ik: https://www.bike-parts-honda.be/ Nog veel plezier en houd het veilig.
Groeten uit Vlaanderen, Patrick
Ik heb de Dino aan Motoport Leeuwarden megegeven voor een "winter"onderhoudsbeurt, waarbok zij zullen kijken naar de sloneoide valve en mn de klepafstelling en wat verder voor komt.
Ik vind de bike FANTASTISCH, ik voel me er zo op thuisen durf zo langzamerhand al veel meer, bv bochtjes nemen, remmen etc. Maar in dit jaargetijde ben ik wel extra voorzichtig met de vuile wegen en de natte herfstbladeren. Rij jij nog in de herfst en winter? Ik ben het wel van plan. Moet er tenslotte in de jaren die mij nog resten zoveel mogelijk van genieten. Heb er al 3000 km mee gereden. Ik zal je volgende mailtje over de bevestiging meteen beantwoorden en de foto die ik heb gemaakt meesturen.
IK heb een tweede bevestiging op het stuur gemaakt voor mijn telefoon en de ander is voor de tomtom.
 

Attachments


Moto-vdHoog

New member
Hans, wil je voor mij eens gedetailleerde foto's maken van de GPS houder die op uw stuur is gemonteerd? Ik ben me gek aan het zoeken waar ik zo'n systeem zou kunnen aankopen. Als jij weet waar ze dit verkopen, laat het gerust maar weten. Je mag de foto's direct mailen naar mijn emailadres: [email protected]
Groetjes, PatrickView attachment 591
Sorry heb de foto's gestuurd via het forum, wil je ze ook naar je mail adres?
Ik heb de bevestiging voor de telefoon (de tomtom zit met dezelfde bevestiging vast, behalve het klemgedeelte met kontaktpuntjes) bij aankoop van mijn vorige motor besteld. Ik heb wel een zelfde onderdeel gekocht bij nr1motor.nl. Een klem om het stuur en een klem voor op de bal van de klem zelf als op de bal van de telefoonhouder. Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb. Overigens heb ik op de voedingsdraad naar de tomtom ook een USB plug houder gemonteerd, samen met de klem van de tomtom. Deze voeding zit rechtstreeks op de accu, dat betekent dat de tomtom niet uitgezet wordt als je onderweg je motor even afzet, dan blijft de navigatie op de goede route staan.
Groetjes Hans
 

schutter52

New member
Bedankt voor de foto's. In de herfst en de winter rijd ik er ook wel mee naar mijn werk. Als de temperaturen en het weer het toelaat. De afgelopen weken met de wagen, veel te ruig weer geweest. Het gevaar zoals je al aanhaalde van de gevallen bladeren ga ik nu ook niet opzoeken. Het is ook wel eens plezant als je droog en warm zit in de wagen ;). Op een droge en zonnige dag rijd ik wel met mijn Dino naar het werk. Niet voor lang meer, want volgend jaar half mei ga ik met pensioen. In alle geval hem verkopen doe ik niet, ik neem hem mee in mijn graf. Nogmaals bedankt voor de foto's.
Groetjes, Patrick
 


Top