Buenos dias, en el panel de control de la moto me aparecen 4 guiones lentos y 6 rapidos.
Alguien podria decirme a que es devido?
que tipo de error me esta mostrando?
muchas gracias
arrenca la moto?
a mi de vegades m'ha aparegut el guió, mai he comptat les pulsacions
bàsicament era un problema d'oli del motor fred, penso, posant la moto dreta i movent-la de costat a costat amb cura s'ha solventat
start the motorcycle?
sometimes the dash has appeared to me, I have never counted the pulses
basically it was a cold engine oil problem i think, putting the bike right and moving it side to side carefully fixed it
si si, la moto funciona perfectament, no va tornar a sortir, en el moment que vaig apagar la moto cuan vaig arribar a casa, no va tornar a sortir, pero em preocupa que sigui alguna cosa important, i que la moto avisa.
Buenos dias, en el panel de control de la moto me aparecen 4 guiones lentos y 6 rapidos.
Alguien podria decirme a que es devido?
que tipo de error me esta mostrando?
muchas gracias
Comprueba el nivel de aceite motor.
Si esta bajo puede que este marcando el error 46 cada pulsación larga vale 10 y las cortas 1. Si esta bajo rellena y mira si ya no falla.
Hi folks, back in 2014 I made the following post before buying my Honda NSA700 / DN-01. In the last 2 years of ownership I've learnt a lot about these bikes and this post has made it to the top of search engine, so I'm going to edit this post contents to better reflect ownership.
If fellow owners want to put content here, please reply below.
Buyers Guide and Common Faults
Aside from the usual checks you should perform when buying a used motorcycle, here are some DN-01 specific buyers guide points.
Brakes
As DN-01's have a linked braking system with ABS, with moderate...